Velkommen til bloggen min :)
Her kan du lese om litt forskjellig; mitt liv som travel 3 barnsmor, trening og kosthold, interiør osv...
Koselig om du legger igjen en kommentar ;)

lørdag 5. februar 2011

Min kjære PT - Ida

Som jeg skrev i forrige innlegg, har jeg fått hjelp til denne livsstilsendringen av min egen PT. Denne PTen er ingen hvilken som helst PT, ikke for meg. Hun er en god venninne fra barndommen... vi har ikke hatt såå mye kontakt de senere årene grunnet at vi bor på forskjellige steder, men nå har det heldigvis tatt seg opp igjen :)
Ida er ei driftig dame; hun studerer jus i Oslo, jobber i Arrest og påtaleavdelingen ved Grønland politistasjon og hun trener for å konkurrere i fitness... jeg som trodde jeg hadde det travelt!! Men ikke bare det, hun tar i tillegg på seg ulike oppdrag som personlig trener, og det var derfor jeg tok kontakt med henne i november. Det er nesten så jeg får dårlig samvittighet nå, selv om dette samarbeidet vårt er over nå, for hun hadde vel egentlig nok å gjøre fra før... Men, hun har i hvertfall hjulpet meg i 3 mnd med kosthold og trening (jeg ble t.o.m med henne på trening når jeg var i byen for 2 uker siden, og det var helt supert), og det har vært gull verdt! Hun har hjulpet meg så jeg har greid å forandre vanene mine, og nå har jeg stor tro på at jeg skal klare å holde på dem uten hennes hjelp også.
Grunnen til at jeg skriver om henne nå er egentlig at jeg var innpå bloggen hennes i stad, og hun har postet et innlegg om meg og denne bloggen. Jeg fikk tårer i øynene her jeg stod, det var så søtt :) Jeg følger jo med på diverse blogger, både fitness-blogger og interiørblogger, og Ida sin sjekkes jevnlig, men jeg hadde absolutt ikke ventet at hun skulle skrive om meg.. Blir litt stolt da, samtidig som det gir meg guts til å fortsette sånn som jeg gjør nå :) Er også innom hennes venninners blogger, jeg får sånn inspirasjon av de bloggene. De er absolutt verdt å avlegge en visitt eller to; Urd, Mette og Marianne, de ser sånn passelig rå ut alle sammen :) For ikke å snakke om den viljestyrken som ligger bak, den er jo minst like beundringsverdig som de flate magene og musklene på armene!! Det er jo helt rart, men jeg føler jo liksom at jeg kjenner dem da etter å ha fulgt bloggene deres en periode, men det gjør jeg jo ikke ;)

Nå skal jeg ned i kjelleren på tredemølla en tur. Begynner forresten å bli forferdelig lei panelvegger, jeg springer og glaner på de veggene flere timer i uka, og konklusjonen min er at jeg bør absolutt male de :) I mellomtiden får jeg pynte dem med noen bilder e.l. så jeg ikke blir helt gal ;)
Senere kommer mannen hjem og da blir det middag, på menyen i kveld er det skinkebiff m/ovnsstekte potetbåter og MASSE grønnsaker, nam!!!

Ha en kjempefin kveld og ei fortsatt god helg :)

Klem fra meg!

6 kommentarer:

  1. Tuddellu - døkk er så flinke!

    Nå har jeg vel aldri tvilt på at det skulle gå bra med noen av dere, men jeg lar meg imponere likevel. Det er veldig veldig hyggelig å følge dere og jeg blir så glad når jeg ser at det går bra! :o) Masse lykke til begge to!

    SvarSlett
  2. SÅ ufattelig gøy å lese at du har endret livsstilen din og fått stor interesse for trening og kosthold:) Stå på Silje, slike som deg gir meg inspirasjon! Det er aldri for sent å begynne, det er noe jeg alltid forteller i mine undervisninger og gjennom bloggen min og jeg blir så glad når jeg finner et prakteksemplar som deg:)Du har funnet deg en fantastisk PT, hold på henne:)

    SvarSlett
  3. Hei, du. Så gøy å se hva som skjer. Hvis du blir lei veggene kan du jo eventuelt sette opp en tv som du kan se på mens du løper? Men det er jo etter smak og behag det da.
    Lykke til videre.

    SvarSlett
  4. HildeH:
    Så koselig kommentar :) Artig at du følger med.
    Nei, jeg og Ida har vel alltid hatt ben i nesa, en kommer langt med det ;)
    Klem

    Mette:
    Å, det var hyggelig! Trodde ikke JEG ga DEG inspirasjon, moro at det går begge veier ;) Ja, jeg er heldig som har Ida, hun er helt super!!

    hj:
    Ja, tv var et godt tips, det må jeg vurdere :) Artig å se at du følger med.

    SvarSlett
  5. Tv eller noen inspirerende bilder! :) Mange muligheter i en tom vegg!

    Du har gjort en god jobb, imponert over endringene dine! :D

    SvarSlett
  6. Hei!
    Du så gøy å lese det du skriver!!
    Ida er ganske smittende...hun smittet i alle fall meg og tok tak i det!
    Det jo så gøy, for egentlig er det bare viljestyrke og tid som setter grensene! Veldig motiverende å leseom forandringene dine. Beundringsverdig!!
    Veldig morsomt at du leser bloggen og at jeg fikk bli med under betegnelsen passelig rå.. ;) Ligger jo langt etter de andre jentene, men så har jeg bare trent et halvt år også... (styrke) Kjente det var veldig motiverende gitt :P STÅ på videre! Skal følge med....

    SvarSlett