Velkommen til bloggen min :)
Her kan du lese om litt forskjellig; mitt liv som travel 3 barnsmor, trening og kosthold, interiør osv...
Koselig om du legger igjen en kommentar ;)

onsdag 2. februar 2011

Bitt av bassillen... jeg også.

Jeg sitter her og leser diverse blogger opp og ned, og tenker at kanskje jeg skal lage en blogg jeg også, om mitt liv og mine interesser. Så får jeg se hvor ofte en travel trebarnsmor klarer å oppdatere ;)

Først litt om meg:
Jeg er 26 år, bor i Alvdal (kjent som bygda der tidenes verste overgrepssak fant sted :(, men NEI, jeg kjente ingen av de involverte selv om dette er et lite sted...). Jeg jobber 80% i barnehage, som barne- og ungdomsarbeider, men dette barnehageåret har jeg et vikariat som ped.leder og jeg stortrives med det :) Kommer nok til å begynne på skole for å bli utdannet førskolelærer etterhvert...
Jeg har tre nydelige barn, Jørgen på 8 år, Aurora på 4,5 og Anniken på snart 3 år, og er gift med verdens snilleste pappa, Inge.
Utenom jobb og familie, er jeg lidenskapelig interessert i interiør, og for 3,5 år siden fant jeg ut at jeg ville starte å jobbe med det. Derfor startet jeg opp som forhandler i Perfect Home. Jeg stortrives med det, vi har så mange lekre produkter som jeg elsker å dra rundt å vise frem. Perfect Home har landsmøter to ganger i året, og da treffes en del av forhandlerne til lystig lag og premieringer :) Den nye katalogen er en av de lekreste jeg har sett i løpet av disse årene, og produktene bare må sees!! Du kan se i den her http://perfecthome.no/Kataloger, ta gjerne kontakt med meg hvis du ønsker å holde party selv :) Jeg holder party i stort sett hele Nord-Østerdal.
Jeg er også opptatt av kosthold og trening, og har begynt et nytt liv når det kommer til dette. Før gikk det i Cola hver kveld omtrent, og overhodet ingen trening. Etter å ha fått tre barn og noen ekstra kilo fant jeg ut at jeg måtte gjøre noe med vanene, og har endret livsstilen min drastisk de siste månedene. Jeg prøver å trene 4 ganger i uken, og spiser et kosthold basert på sunne matvarer; rent kjøtt, frukt og grønnsaker etc. Jeg har kuttet karbohydratene ganske mye, får i meg mye mere proteiner i stedet og kuttet sukkerinntaket drastisk. Treningen og kostholdet sammen har gjort til at min hverdag er helt annerledes enn det var før; jeg har mye mere energi, er mer fornøyd med meg selv og livet mitt, jeg har det rett og slett bedre med meg selv. Og det beste er at ungene har fått en "ny" mor <3 <3 <3 og min mann har fått ei "ny" kone. Og det er jeg helt sikker på at de er veldig fornøyd med :)


På onsdager har jeg fri fra barnehagen, og da er jeg hjemme med mine elskede barn :) I dag har jeg brukt litt tid på å arrangere storparty i Perfect Home, og jeg har "planlagt" demobordet mitt. Her er en liten smakebit på hva du kan se ved å være vertinne/gjest på et av mine partyer:

            
Den ene serien på bildet til venstre, Chalet, er helt klart en av mine favoritter for tiden. Den er ny i vårens kolleksjon.
Denne uken har jeg ingen party, men håper på at det setter fart snart og "renner" inn med partyer. Det er jo så moro, og jeg har så lyst til å vise fram de nydelige produktene våre til "hele verden".

Nå skal det bakes boller med ungene før pappsen kommer hjem :)

Ha en fortsatt fin dag!

Klem

5 kommentarer:

  1. Så hyggelig å kunne følge deg på blogg!
    Håper du oppdaterer her om mat og trening, så kan jeg følge med litt selv om PT-oppdraget er over:)
    Godt å høre at du trives så godt med forandringene, det gjør meg virkelig glad!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så gøy å lese, Silje:) Ha en fortsatt fin fridag! Håper vi ses snart!
    Irene

    SvarSlett
  3. så koselig blogg da,,,,flink du er snuppa...huff stille her om dagen ,,,blir litt nervøs for Barcelona,,,,meen vi får håpe det snur....kleeem fra Ann Carin,,,

    SvarSlett
  4. Ida:
    Ja, jeg drista meg på dette ;) Sitter jo og leser bloggen din og div andre, opptil flere ganger om dagen sjekkes de :) hehe Lite å gjøre, jeg? Nei, egentlig tvert imot, men jeg er vanvittig effektiv. hehe
    Skal oppdatere deg og andre på trening og kosthold, håper andre blir inspirert til å legge om livsstilen (uten de forferdelige diettene som er på markedet).
    Tusen takk for alt du har gjort for meg, jeg er superfornøyd med samarbeidet vårt. Er helt sikker på at jeg skal få til dette alene også, men hadde ikke greid å starte på det uten deg <3 Håper vi kan få til en trening sammen en gang senere også, var kjempeartig og inspirerende sist :)
    Stor klem

    Irene:
    Så koselig :) Vi må sees snart ja, er lenge siden nå!
    Klem

    Ann Carin:
    Takk for sist! Ser allerede frem mot neste gang :) Stille her også om dagen, men har tro på at det tar seg opp ganske snart. Både for deg og meg ;) Ikke noe å være nervøs for, det er jeg helt sikker på!!
    Klem

    SvarSlett
  5. Supert! Lover å følge deg Silje!! :)

    SvarSlett